Choć co-packing funkcjonuje już od pewnego czasu ,to wciąż stanowi źródło pytań i wątpliwości. Czym jest co-packing? Kto może korzystać z tego typu usług? Na te pytania znajdziesz odpowiedzi w poniższym tekście!

Co-packing – co to takiego?

Można stwierdzić, że co-packing to odpowiedź na oczekiwania tych, którzy mają tendencję do oceny produktu po wyglądzie. Czym dokładnie jest co-packing? To pojęcie, które odnosi się do usług pakowania, przepakowywania i wymiany opakowań. 

Dokładniej mówiąc mamy do czynienia z kompleksową usługą, która nie ogranicza się jedyni do wymiany zniszczonych opakowań, czy przepakowywania, bo co-packing obejmuje wiele etapów, w tym również projektowanie opakowań, czy ich produkcję. Aby skorzystać z usług firmy, która świadczy co-packing, trzeba jedynie dostarczyć produkty wymagające przepakowania.  

Co-packing – dla kogo?

Kto może skorzystać z usług firmy świadczącej tego typu usługi? Dla kogo co-packing? Prawdę mówiąc, mamy do czynienia z rozwiązanie, które może przypaść do gustu producentom oraz dystrybutorom różnego typu produktów. Na pewno co-packing przyda się tym firmom, które sprzedają gadżety elektroniczne. Użytkownikom sprawia radość odbiór swoich gadżetów w kolorowych i ciekawych opakowaniach, dlatego, jeśli trafiła do nas elektronika prosto z taśmy produkcyjnej, to dotrze w zwykłym kartonie z kodem kreskowym. 

Taki produkt nie koniecznie może przypaść do gustu klientom, dlatego o wiele lepiej jest się pokusić o co-packing i sprawić, aby klienci otrzymali produkt w estetycznym opakowaniu, które sprawi im radość, a nie rozczarowanie. Również sklepy internetowe oferujące własne produkty powinny pomyśleć o co-packingu, ponieważ dzięki estetycznemu opakowaniu można zyskać w oczach klientów i sprawić, że chętniej będzie wracał i poleci nasze usługi. 

Co więcej, co-packing to również dobre rozwiązanie dla firm przygotowujących produkty podarunkowe, w tym również świąteczne, gdzie istotna jest nie tylko zawartość, ale również forma i jakość opakowania.